åh den jäkla fisken !

hej alla underbara ! :)
blir så glad när jag ser att statistiken inte är på 0 , trots att det är andra dagen bara hahah! :D
ajaa , idag blire fisk till middag , och så klart måste jag som vanligt ta reda på kalorierna i den jäveln !! >:(
det är iaf braxfisk vilket innehåller 103 kalorier / 100 gram .. åå , och kommer ju behöva äta skiten också , eftersom ens föräldrar e som värsta FbI agenterna och ska hålla koll på hur mycke jäkla mat man får i sig ! men jaja..
idag har jag inte gjort så mycke annat än att läsa min bok , ha ångest för maten , samt skolan som e i morgon , haha efter en vecka lov vill man inget annat än att bara skita i skolan ;) och sen har jag även tränat min älskade cykel :D skulle inte kunna leva utan den ! hihi <3
puss ! :)


john mayer - who says , lyssna på den människor ! helt klart favoritlåten som jag ska lära mig härnest på gitarr ! :D
går tyvärr inte för att lägga in låten av nån anledning för tillfället :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0