I MADE IT !

heej alla :D
vet ni en jäkligt underbar grej som hände idag ? eller underbar och underbar , det var samtidigt lixom svårt men jaja ,? jo jag åt FISK i skolan !? hade i min hjärna hela morgonen hur jag ska göra med lunchen , ska jag äta , ska jag inte , ska jag gå in och låsa in mig på toan och vänta tills lunchen e klar eller inte ? men jag gick till matsalen och tog fan fisk !? oh herruguuud vad jag hade ångest efter att jag ätit och såklart var det första jag gjorde när jag kom hem att väga mig.. trodde verkligen att vågen skulle visa typ 200 gram mer än vad den gjorde i morse , men nej , istället var det neråt !!! wiihoo :D
sen mår jag allmänt bättre , börjat äta mer o mer , som tex igår åt jag torkade aprikoser , så jäääääkla gott :D , haha men det jobbiga med det hela är att jag måste hela tiden hålla koll på exaaakt hur mycket kalorier det är i det jag äter o skit -.-
jaja , men är på en bättre väg iaf :D känner mig aslycklig att jag klara att äta fisken haha :P

tänka sig att jag fick i mig den iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0